środa, 5 listopada 2014

Nominacja do Liebster Award.

Dostałam nominację do Liebster Award od rdzawobrody więc teraz odpowiadam na jego 11pytań:). Potem znajdę 11 innych fajnych blogówi i oni też muszą odpowiedzieć na pytania wymyślone przezemnie:)

 ZACZYNAMY



1. Czy według was istnieje życie po śmierci? 
Oczywiście że tak w końcu po śmierci też coś musimy robić:)

2. Z czego jesteście dumni?
Dumna jestem z moich rodziców dlatego że wychowali mnie na dobrego człowieka i dlatego jestem tym kim jestem.

3. Jaka jest wasza ulubiona płyta? 
W sumie to nie mam ulubionej płyty lubię każdą muzykę po trochu.

4. Wasz ulubiony artysta - sztuka, muzyka, aktor, układanie mozaik, cokolwiek. 
Ja sama jestem swoim ulubionym artystą w końcu każdy z nas tworzy coś niesamowitego

5. Gdybyście mogli coś zmienić jedną rzecz w życiu - decyzję z przeszłości, która do dziś was męczy, zrobilibyście to? 
Nie ponieważ widocznie tak miało się potoczyć moje życie.

6. Jak według was wygląda życie seksualne morświnów. 
Na pewno mają bardzo urozmaicone życie seksualne pod wodą może być ciekawie.

7. Macie jakieś nałogi? 
Nie mam nałogów szkoda zdrowia i pieniędzy.

8. Co sądzicie o blogach, których jest piardyliard na blogerze - mam na myśli blogi kosmetyczne, testujące jedzenie i taki oto szajz (nie pytam o pisarski, przeze mnie reprezentowany, szajz xD) 
Uważam że są potrzebne ponieważ każdy interesuje się czymś innym każdy ma inną pasję więc dlaczego nie pisać o kosmetykach modzie testowaniu itp? A poza tym w dzisiejszych czasach wiele osób korzysta z darmowego testowania produktów.


9. Co by sprawiło, że bylibyście szczęśliwi? 
Wygrana w totolotka i wyjazd do NY. Tylko tego brakuje mi do szczęścia.

10. Podoba wam się taka nominacja jak to, uważacie to za sensowne działanie? 
Jeśli przez to ma się poprawić popularność bloga to czemu nie warto wszystkiego spróbować.

11. Najlepsza gra z dzieciństwa. 
Gra w berka pamiętam ją do dziś:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz